HELT GALET

Har inte skrivit så mycke i bloggen, vet inte varför. har bara inte tänkt på de. så är man inne i vecka 13 nu. mår fortfarande illa. skit jobbigt. har gjort de sen jag vart gravid. =( men det är bara att stå ut. och så blir man kärring om 6 dagar. vet inte vad som händer då. men släkten kommer i alla fall hit på tårta. igår var elin ricky jag inne i haninge. jag klippte mig och köpte lite små saker. ricky köpte en mp4. . jag mår faktist mycke bättre nu psykist. känns som om jag är på rätt väg. är jävligt glad över det. rökt har jag inte heller gjort nu sen jag vart gravid. fyfaan. kan det bli bättre =) är så stolt över mig själv.
så kan jag tala om att de gick jätte bra på MVC ricky följde med. kändes jätte skönt. allt såg bra ut och det blir södertälj BB. 146/78 i blodtryck.122 i Hb. 6,6 i blodsocker lite högt va det men det blir att inte dricka så mycke cola som jag annars gör.


igår när jag kom hem efter klippningen.

image2


Magen V. 11

image3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste vara riktigt fet för det går inte att se att man är gravid i vecka 11. bara lite tarmar som svullnar

2009-12-01 @ 02:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0