8/12-07

så var det lördag igen. kan ju börja med att berätta att min födelsedag vart  lyckad. ricky väckte mig med frukost på sängen.en köttbullsmacka med röbetsallad med rostad lök och sallad på. och te till. jätte gott va det =). Tack älskling. sen gjorde jag ricky danne 2 olika tårtor. jätte goda vart dom. på min tårta va de bannan och hallon på. grädde och riven blockchocklad på toppen. På dannes och rickys tårta var det vaniljkräm och chockladmouse.
sen lite senare på dan kom farfar mickis ( lillayster)  pappa madde och barnen. elin. rickys pappa. Fick en massa fina saker.
igår åkte jag ricky Nikita hem till pappa. jag skulle vara barnvakt till mina 2 småsyskon.  pappa och madde skulle på julfest. ricky åkte hem med 20.22 bussen men jag och nikita va kvar. vi sov över. på natten vaknar jag av att casandra kräks som bara den. så jag tvättar av henne och lägger henne i pappa o maddes säng med en hink brevid. magsjuka går ju nu.
pappa körde hem mig och nikita idag. farmor kom på fika och skulle gratta mig.

pratade med barnmorskan igår. nu är det värre än vad jag trodde att det skulle bli. =/ måste bli flyttad till huddinge. får inte födda på södertälje. jag kommer nu att få träffa läkare och barnmorskor på huddinge varje månad tills förlossningen. ( planerad förlossning) ricky jag pappa läkaren barnmorskan komunen ska ha möte den 19:e.
skit förbannad e jag nu. så jag undrar hur mötet kommer att sluta.


min Ögonsten. Nikita
image8

Kommentarer
Postat av: håkan

fint kök på bilden haha

2008-01-16 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0