2/12-07

Nu är jag helt slut. vill bara gå och lägga mig. igår åkte Nikita till min pappa och var där under natten. han ville vara hundvakt. =) men hon vart jätte glad idag när hon kom hem. sen så åkte jag pappa och madde till länna och handla lite. sen åkte vi till babyland. hitta massa saker där. kevin ( min lillebror) va hemma med ricky och Nikita.
vi har vänt tillbaka på dygnet nu. vi somnar ungefär vid 8-9 på kvällen och vaknar mellan 6-8 på morgonen. jätte skönt. fast danne är här och lanar. shit han har varit här i 2 ½ vecka nu. 

ne nu ska jag kolla på film och mysa med nikita medans danne och ricky sitter och lirar CS,  ssuuuccckk.!!


Älskling o Jag

image5

Ricky och Danne försöker sätta sig in i papparollen.  - dax och börja träna ;)

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0