1/12 - 07

titta mig i ögonen och säg mig vad du ser? , har gått igenom ett helvete och mycket mer
jag skulle kunna berätta hur det känns, men orden dom blir svaga oh min penna bränns
ingenting blir svart oh vitt, allting blir tårar smärtan sticker ihjäl mig, som tusen nålar
jag skulle kunna nämna nåra saker som skulle få er allihop oh tappa hakan
men jag förtränger, för jag vill helst glömma.  min skalle är full med  ångest, som jag vill tömma

till alla som kan relatera, listan är lång

tillsammans kan vi försöka att tänka framtid livet är ingenting annat än en tuff strid !!



Fuck that, life goes on.


image4


Kommentarer
Postat av: Otto Flångberg

Åhh fan har Marilyn Manson kommit till stan...

2008-01-21 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0