8/10-10

idag gick jag ner och lämnade barnen, sen gick jag hem och packa ner det jag skulle ha med mig till jobbet,
sen tog jag tåget till haninge, och tog bussen därifrån till sofieberg.
idag fick jag vara fridtidsledare :) en ny erfarenhet. väldigt spännande, och jag fick skriva på ett anställningsavtal.
så nu har jag fått ett schema för 1 månads jobb :P
men då ska jag jobba som förskolelärare.
fan vad härligt det är att komma igång igen. är så jävla nöjd med dagen.
jag kände inte av nånting när jag satt på tåget själv, eller tog bussen som tog mig så långt hemifrån.

jag är riktigt jävla stolt över mig själv. jag visste att jag skulle klara av det. jag har en stark vilja till att klara av det här.

och för roger då? hahaha shit.
han fick fastanställning idag, kunderna ringer till chefen och berättar hur nöjda dom är med rogers jobb han gör där.
så nu ska vi skicka in anställningspapprena till Nynäsbostäder så vi kan få lägenheten, då blire flytt den 1/12

och sen ville rogers chef att han skulle bli delägare i företaget..... men i detaljer om det tänker jag inte gå in på.
men som sagt.
vi njuter av livet. jag älskar mitt liv. jag älskar att vara lycklig.

Kommentarer
Postat av: *Sandra - Liam's mamma ♥

Nej men åååh guuuuud gumman fan vad glad jag blir :D

Sa ju till dig att du är STARK och att du klarar av sådana saker själv!! SKönt att höra (läsa) att du äntligen vågar tro på dig själv <3



MASSA MASSA KÄRLEK OCH GRATTIS till både dig och Roger för alla goda nyheter :)

Hoppas allt går bra för er båda.. och ser framemot ett vinterbesök både från er sida o från min :)



Pusssssss på dig hjärtat <3

2010-10-08 @ 21:41:55
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Vad kul :D glad för er skull!

2010-10-09 @ 11:22:57
Postat av: Anonym

jag blir jätteglad för DIN och Rogers skull

kram fr ami

2010-10-09 @ 13:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0