7/10-10

igår åkte roger in till solna efter jobbet, och kollade på bilen, men den va tydligen inte lika snygg i verkligheten.
och sen va det vissa fel på den som man inte såg, så vi ska kolla fler bilar på samma företag. och se om det finns någon annan som vi vill ha. :)

efter att jag hade hämtat barnen på dagis så gick vi ner till stationen och mötte upp roger.
sen gick vi hem och började med maten. vart ganska lungt igår, roger va sjuk oxå. jobbade med 39 grader feber.

han jobbar idag oxå. han är så duktig min älskling.

efter att jag hade lämnat barnen på dagis så la jag mig i sängen och läste en bok, så ringer min mobil.
och de va det bästa samtalet på väldigt länge kan jag säga :D

rektorn från en skola i tyresö ringde mig och ville att jag skulle provjobba där i morgon. :D :D
så eventullt har jag jobb snart. jag hoppas att det går jävligt bra i morgon. så att jag får tjänsten.
skulle vara så jävla guld asså. är skit glad och vill bara dit nu.
kan de bli bättre?

så i morgon kommer jag och roger att sluta samtidigt och åka hem tillsammans.
skit bra att vi båda jobbar i tyresö <3

I'm so fucking happy


Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis! :) Hoppas att det går bra :)

2010-10-07 @ 19:20:35
URL: http://mylovemyfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0