1/10-10

i morse gick jag och roger ner till jannis cafe och åt frukost =)
sen kom ricky dit och vi gick ner till stationen, roger och ricky skulle ta tåget och jag skulle ta bussen upp till pappa.
roger åkte på arbetsinterjuv idag och HAN FICK JOBBET :D :D
han börjar på Tisdag. <3
jag är så jävla stolt över han. han verkligen kämpar och lyckas varje gång.
så ikväll ska vi äta gott och bara mysa med barnen.

i morgon ska vi upp till pappa och familjen på kalas, min lillebror kian fyller år :)
sen har jag lovat att jag och cazzandra ska baka.
och på söndag ska hon ta hem en kompis från dagis =)

helgen kommer att gå så fruktansvärt fort, för det händer saker hela tiden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0