6/6-10

helgen har varit helt underbar, precis så som det brukar. :)
lägger upp lite bilder från helgen och det förklarar en del vad vi har gjort.
ialla fall, idag åkte jag och roger till heron city och gick på bio - sex and the city 2.
helt klart värt att se :P innan bion käkade vi grekist mat. sjukt gott. :) vi har verkligen haft de jätte mysigt.
igår tog Elin studenten. så vi va på gymnasiet och såg när hon sprang ut. efter 2 timmar åkte jag och roger till västerhaninge, hälsade på min farfar o ami. jätte trevligt min faster och kusin va där oxå. vi åt daimtårta och hade jätte trevligt. så skönt att det har varit så bra väder. när vi kom hem därifrån så gjorde vi oss iordning och tog en taxi ner till freja men det vart bara 1 cider sen en taxi hem igen.

i morgon är det jobb och allt börjar rulla på som vanligt. :P god natt

jag och elin

elin och roger

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0