23/6-10

igår va jag och sabina en hel dag nere i centrum :)
jätte trevlig dag.
sen idag så har jag bara i stort sätt legat i solen. :/ slutade illa.
som roger säger - jag har en gris färg.
men jag tycker att det är mer som en ketchupflaska. :P ont så in i helvete gör de.
men men, vid 2 tiden gick jag ner till centrum för att möta sarah :) vi gick ner till dagis för att hämta lucas, sen till hamnen och åt glass och lucas fick leka av sig lite. :) mammas lilla söta unge.
sen fick jag lite bråttom hem. våran nya tvättmaskin va på väg.
så nu kan vi tvätta igen. så jäkla skönt ;)



Du är min ögonsten, min prins, mitt allt, min andra halva.

älskar dig så

 



Kommentarer
Postat av: ★Sandra -Liam's mamma★

naaaw vad sööt gullegrisen ärrrr <3

ush vad jag saknar er :(

Älskar er MAAAAASSOR!!! <3<3

2010-06-23 @ 23:33:22
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gud vad fin han är! Riktigt vacker!

2010-06-24 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0