21/6-10

i Lördags så hade vi lucas sovade hos oss fast det va min barnlediga helg, jag och ricky kom fram till att jag får vara barnledig Tors-lör nästa helg. man får ställa upp ibland :)
det har inte hänt så mycke, vi har varit uppe hos rogers föräldrar och grillat, badat i poolen.
har varit med robin och sabina och spelat uno :P
vi har haft jätte mysig helg.

börjar känna av min depression igen.
säger man det, undra man - varför då? är du inte lycklig med roger? ni ska ju gifta er. osv osv.
man kan väl för fan bli deppig ändå?
det finns saker utanför vårat förhållande oxå som påverkar än.

sen behöver man sina vänner fast man har ett förhållande.
jag är för fan lika mycke människa som er!
jag har känslor precis som er alla.
men jag måste visa mig stark.
hade jag inte fått de stödet jag har fått, vet jag inte vart fan jag hade varit idag.
familj och vänner har hjälpt mig upp.
Han som har hjälpt mig mest av alla är MIN SON.

sen tänker inte jag sitta här och TYCK SYND OM MIG osv osv.
men fucking jävla saningen är det få som vet hur det iäntligen är.

om man ska gå tillbaka i det förflutna så vet många hur jag levde under 1-2 års tid.
va jag lycklig? hur mycke ansträngde sig den andre partnen i förhållandet? va det bara jag som skulle kämpa?
är det synd om den personen som blir lämnad om man inte kämpar tillräkling för sin familj?
jag har ta mig fan gjort allt i min makt för att det skulle funka. jag gav inte bara upp, jag kämpade i över 1 år.
oavsätt om man blir lämnad eller om man lämnar är det inte lätt för någon. INTE FÖR MIG HELLER.
Om jag bara kunde säga med ord vilket jävla helvete jag har gått igenom skulle jag ha gjort de.
jag blir fan besviken och förbannad, jag trodde ni kände mig bättre än så.
fuck This



lucas går på toa

roger o jag på ringvägen

jag

lucas på el motorcykeln

 


Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Tyra

<3

2010-06-21 @ 23:51:02
URL: http://mammasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0