1/6-10

8 månader idag älskling :P <3 det känns helt jävla underbart. Love you

igår vid 14 tiden möte jag upp sabina och tyra, vi satte oss i centrum och kollade igenom våra inbjudningskort till bröllopet som kom igår. sen gick vi och hämtade upp barnen och gick hem. vi va ute en stund
jag hade bett roger köpa med sig grädde, tårtbotten, jordgubbar. så jag bakade en tårta :P
någon jävla idé jag fick. men gott vart de ;) sabina och tyra gick hem sen vid 19 tiden. dom va kvar på middag och fika. roger slutade rätt tidigt igår, han va hemma till 16.00

Och trots att jag gör misstag, kommer jag aldrig krossa ditt hjärta!



 

you have lost a lot more than me, forget everything, undo everything, remember to stop, I will still look down on you, your heart is black, you do not deserve me. you have gone too far. I have struggled much more than you. so what the hell do you want? crush me? hurt me? to a wise part, you have succeeded, but now fuck am stronger than you, good luck :P

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: maria

guu vilken bra låt du har lagt ut:)kramizzzzzar till er :)

2010-06-01 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0