10/6-10

igår va det meningen att jag och sabina och lilla tyra skulle åka in till haninge, men vi bestämde oss istället för att gå ner till hamnen och käka glass och titta runt lite i centrum, när vi kom ner till hamnen vart det inte ens glass heller, det blev en hamburgemeny :) mums.
efter gick vi hem till oss, va här en stund. sen gick vi ner till centrum igen, för jag skulle handla hem saker till midagen. jag överaskade roger med en hemmagjord plankstek, :P jag överaskade han med maten och han överaskade mig med efterrätten. efter maten åt vi kladdkaka med grädde och äppelpaj med vaniljsås. fy faan vad god middag det vart igår ;)

idag så ringde sarah mig 8.45 och sa att hon va i nynäs, så det va bara att klä på sig och gå ner mot centrum. vi gick in på thorssan och fika sen har vi varit lite överallt och tittat. kom hem nu för 1 timme sen ungefär.
håller på nu med lunchen, och syster är på väg ner till mig :)

bye bye
Tyra och lucas.
Lucas ville mata tyra med banan


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för idag! <3

2010-06-10 @ 23:00:21
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0