22/4-10

jag visa respekt för dom jag älskar.
att alltid finnas när dom jag älskar vill ha hjälp,
lojalitet, respekt och ärlighet,
välkommen till min värld till min personlighet
Jag menar ljuger du existerar du inte för mig,
så var säker på att jag kommer hata dig,
avundsjuka jävlar vill ha det jag har och försöker ta det jag har kvar,
för jag har något som du aldrig kommer få,
vett och samvete hjärta och en själ,
Jag ger min respekt till mina vänner, min familj.
jag vet att vi förblir i det som vi sitter i,
ibland kan det hända att jag saknar dig
men lika snabbt igen så hatar jag dig,


Och för dom som väljer att fortsätta snacka skit.
Kan helt ärligt talat komma hit och kyssa mig i röven
Ingen är anonym på nätet hoppas du vet det ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0