7/4-10

i morse lämna vi cazzandra på dagis och sen åkte jag roger o lucas till kvantum för att köpa lite frukost.
möte elin vid kvantum, hon åkte med oss hem för att hon passade lucas idag.
när vi kom hem från kvantum åkte jag o roger nästan precis.
pappa kom förbi och kollade rogers bil lite snabbt.
vi kom till landfjärden, där fick vi vända tillbaka till nynäs och direkt till mekonomen.
för en snabbservice.
sen raka vägen in till stan. träffade advokaten. ska dit igen på tisdag =)
det gick jätte bra.
sen på vägen hem stannade vi till i haninge. in på skopunkten och köpte 2 par skor till mig och sen 1 par till roger.
sen vart det en massa nya kläder till oss båda ;) jätte nöjd.
nu har vi precis ätit middag. roger o lucas badar.
och snart ska jag och cazza bada.
i helgen åker jag och roger till norrtälje ska vara ute på landet hemma hos min farmor =)
ska bli riktigt riktigt mys.

helt nöjd med denna dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0