4/4-10

så är man sjuk oxå =( förskyld, feber och ont i halsen.
men igår va vi på påskmiddag hos svärföräldrarna =)
mådde inte alls bra då heller, men det va mysigt ändå. jätte god mat och barnen fick påskägg.
roger hjälper mig jätte mycke med lucas nu när man e sjuk <3
han o lucas gick ut nu på morgonen så jag fick sova. helt underbar.

roger har ställt på bilen nu oxå. så nu är den hel igen.
på onsdag drar vi in till stan. ska träffa min advokat..
det hade inte behövt blivit så här men är man inte samarbetsvillig
måste man gå den tuffa vägen.

vi låg och kollade på Avatar igår. as bra film. =)

den 14:e augusti planerar vi att gifta oss =)
då blir man fru Nyman <3


våra förlovningsringar

min vigselring


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis ! :D

2010-04-04 @ 18:39:19
URL: http://liits.bloggplatsen.se/
Postat av: naliie

åh vad kul :D

2010-04-04 @ 22:56:48
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: naria olofsson

jättegrattis therese så underbart kul att se att du mår så bra nu :) kram på dig

2010-04-06 @ 14:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0