23/4-10

japp då va det fredag igen då.
idag va det roger som lämnade barnen på dagis.
jag mådde inge bra i morse.

lite senare framåt 11.30 tiden kom mamma förbi och prata lite och kollade hur jag mådde.
sen körde hon mig och roger till PH.
vi käka pizza till lunch. sen tog vi en liten extra promenad hem, jätte härligt.

nu här vi käkat jätte god middag och kollat på O.C
och bara myser med godis och levande ljus.
får passa på att mysa så mycke som möjligt innan jag åker på måndag.

mickis fick hem papprena iförrgår och allt vart nerlagt =) jätte skönt.

SYSTER: det blev snabbt till 20 år, vi har klarat det så här långt fast vägen varit svår, vi var ju så små, sen dina första steg har jag stått här brevid,
aldrig lämnat din sida, hur jobbigt det än har varit har du fått mig att strida, vi blev äldre och blev nog mest till besvär, jag tänker tillbaka ibland, då jag stod mellan liv och död,
men du vägrade släppa min hand, Jag stod på gränsen där jag kunde falla eller klättra vidare, men du hjälpte mig tillbaka som aldrig tidigare,
Det lidandet gör ont än idag, vad ska man kalla dig - en levande ängel, Det finns ingen så underbar. vilken väg du än väljer så kan du känna dig trygg,
för jag står här bakom dig och jag håller din rygg. 20 år av en speciell syskon-relation kommer hålla livet ut!!

du och jag är oslagbara syster.


Kommentarer
Postat av: Syster

Fan vad underbar du är syster. Jag älskar dig och kommer alltid att finnas vid din sida också. <3 Du & jag mot världen ;)

2010-04-24 @ 09:36:13
URL: http://kickoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0