20/4-10

imorse lämnade vi barnen på dagis, direkt efter det åkte jag och roger till länna och stor handlade.
på vägen hem vart det lunch på donken :)
när vi kom hem vart det kaffe och vattenmelon. :thumbup:
satt i solen ett tag och bara njöt.
sen kl 3 va det bara cazza som skulle hämtas på dagis. lucas va hos mommo o moffa.
när lucas kom hem åt vi middag, bada och film.
och nu sover dom små.

rätt jävla trött va man då i morse :tired: pratade med sarah till halv 1 i natt.
fy vad mycke vi hade att säga varandra :P
jag behövde verkligen få ut allting.. min underbara vän som alltid finns där.

sarah <3



moffa o lucas



ganska synd om roger när jag gick o la mig sen vid halv 1. stakarn sov ju redan.
så ligger jag brevid honom o ska börja prata med han oxå. ;P
jag säger gulliga saker och pussar på honom.
men de kanske inte va någon höjdare. för ingen av oss va speciellt pigga kl 7 när barnen vaknar. :D

Kommentarer
Postat av: Roger

man får ta sina smällar när man är med dej :) roligt har vi tillsammans i alla fall :) synd att din "vänlighet" kom halv 1 på natten bara:) haha Jag älskar dej

2010-04-20 @ 20:02:18
URL: http://tessanspojke.blogg.se/
Postat av: Sarah

Min lilla stumpa. Det är inte lätt nä'r det är svårt. Det vet vi båda! Men du vet att jag alltid finns för dig. även om vi är sjukt dåliga på att höras och framför allt ses nu för tiden!

MAssa puss

2010-04-20 @ 23:02:27
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0