13/4-10 uppdate..

från Roger -

Att älska någon!

Att älska en person är fan de bästa som finns.
Personen i sig gör dej alltid glad när du är sur/ledsen.
Personen finns alltid där för dej oavsätt vad som händer.
Att få somna breve den man älskar är verkligen den bästa känslan.

Det jag vill komma fram till är det att jag har den mest fantastiska tjejen man kan ha på denna jord.
vi gör så otroligt mycke tillsammans som gör att vårt liv rullar som de ska på det bästa sättet just nu.
Du och jag är inte bara kärlek, det är inte bara pasion, inte heller en underbar romans.
De jag vill säga är det att det är du och jag och ingen kan förstöra det vi har nu!
JAG ÄLSKAR DEJ THERESE








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0