11/4-10

fy satan vilken underbar helg vi har haft =)
lämnade lucas på dagis vid 9 tiden, sen drog vi efter de till min farmor utanför norrtälje (björkö)
när vi kom dit fikade vi. jag o farmor prata o prata heela helgen om allt som händer just nu.
hon är så glad att jag träffade roger. gud vad han fick höra de =)
vi har haft det så mysigt. o mobilen va avstängd.
så vi kunde koppla av och bara ta det lungt.

roger fick se en helt annan sida av mig. en lugn Therese, det älskade han.
och en Therese utan smink hela helgen ;)

idag kom vi hem. vi åkte därifrån vid 10:30 tiden och va i nynäs 2 tiden.
vi åkte till robin och sabina och hjälpte dom med att montera ihop deras nya ikea möbler.

sen åkte jag o roger och käka pizza på ringvägen =)
sen åkte vi ut till muskö och hälsade på naturen ännu mer hihi ;)






Kommentarer
Postat av: Monica

Va mysigt gumman, det lät som en underbar helg. (Hehe fattas det en tröja på sista bilden eller är det bara jag som fick en snuskig tanke...?) Kram på er

2010-04-11 @ 21:25:07
Postat av: tessan

haha nej monica du är inte snuskig ;) haha. =P

2010-04-11 @ 22:22:31
URL: http://theresericky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0