6/11-09

går dagen vill jag inte ens prata om!!
jag o mickis lämna lucas på dagis vid 9 tiden.. sen gick vi upp till kullsta och fika.
sen gick vi hem efter 2 timmar, och jag började städa, precis då fick jag så jävla ont i vänster armen,
sen efter ett tag så började den domna bort och hela armen vart kall och det stack det till i brösten som gick rakt igenom ryggen.. fick så sjukt ont.
ringde 112 och dom skickad en ambulans direkt.. när dom kom så fick jag massa slangar runt brösten dom gjorde en EKG.. och jag fick en sak på fingret som kollade min puls, dom kollade oxå blodtrycket.
fick ligga så ett tag.. sen ringde sös och sa att jag skulle först till akuten i nynäs för att göra ett blodbrov.
så dom körde mig dit, sen så fick jag träffa en läkare..

jag hade fått ett återfall.. av min panikångest och stress.. så nu blire tabletter och läkarkontakt regelbundet och sjukskrivning igen, GAAAAH. vill inte ;(

det är så sjukt mycke som händer just nu ..

men jag skulle bara ta det lungt nu i några dagar och bara ta hand om mig själv.. det blir ju lätt =(

nej, skriver mer sen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan det låter inget bra!

Du förtjänar inte det där:-/

Krya på dig.....<3

2009-11-06 @ 14:22:39
Postat av: Sandra -Liam's mamma

Men gumman då det var ju inte roligt att "höra"/läsa :(

Hoppas du mår bättre idag?! Krya på dig gumman <3<3

2009-11-07 @ 00:50:59
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0