23/11-09

helgen har varit helt underbar <3
i fredags så möte jag roger vid tåget, direkt efter det så gick vi och åt pizza och sen till kvantum och handla,
lite senare på kvällen drog vi till mix och träffa pappa o conny, satt o prata och hade det trevligt, efter ett tag kom mickis o zäta,
men jag och roger drog ganska tidigt, vi gick hem och kolla på film.
sen i lördags så åkte vi till pappa o familjen och fikade, och sen igår åkte vi till högdalen och hälsade på mamma och anton.
jätte trevlig helg har vi haft. <3

jag o roger på mix




min älskling <3


jag testade mickis bröllopsklänning ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad lycklig du ser ut, det lyser i dina ögon :-)

och vad vacker klänning!!

2009-11-23 @ 13:36:57
Postat av: Natalie

Roligt att träffa dig i fredags! synd att du gick hem så tidigt. Kanske kan ta sällskap ut någon gång?



Ni är jätte söta tillsammans :)

2009-11-23 @ 16:05:39
Postat av: faster elin

du ba drog med lurre, han skulle ju äta mat med mej :(

2009-11-27 @ 17:23:04
URL: http://elinpenttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0