1/11-09

hej hej
i helgen har det då hänt en hel del,
ricky flyttade i fredags. så nu är det helt slut mellan oss.
och jag träffar en annan, så min helg har varit både bra och dålig..
det dåliga är då att jag har haft en rejäl panik av olika saker.. har pratat med läkaren och så.
men nu så har roger min nyckel i fall det händer nått, men i stort sätt så är han ju här hela tiden ändå.

roger har en dotter cazzandra på 4 år, så hon o jag har bakat äppelpaj och ritat,
vi har faktist jävligt kul ihop. lucas leker så bra med cazzandra oxå.

jag bryr mig inte om vad folk tycker och tänker.
känslor kan man inte råför eller styra, sa en person till mig. som stämmer jävligt bra
vi är lyckliga och har det bra tillsammans. jag tänker inte dölja det.
dom som har varit med från första början och vet hur allt har varit, förstår.
och det är det som betyder nått..

bara en liten uppdatering från i helgen..
skriver mera i morgon.

ni som finns för mig, står mitt hjärta närmast

Kommentarer
Postat av: naliie

Vad tråkigt mellan dig och Ricky. Hoppas att du är lycklig nu iaf :D

2009-11-01 @ 22:25:08
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Annica

hej tessan! kul att höra att du är lyklig det ÄR det som betyder något...... hoppas du fortsätter vara det=) saknade dig på storpub i lördags.... kram kram

2009-11-02 @ 00:25:56
Postat av: maria olofsson

hej hej gu va kul att höra att du mår bra igen =)många kramar lycka till gumman

2009-11-02 @ 07:49:59
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

Heeej Gumman!

Vad kul att höra att allt går bra för dig och att du är lycklig. Har försökt få tag på dej men inget svar =/ busy woman^^ hehe



Ajja du kan väl höra av dig när du har tid.

Puss o kram



p-s ge Lucas en stoooor puss o kram från mig :) <3

2009-11-04 @ 01:16:27
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Amalthea

hej! oj... trist att det inte funkar med ricky!!!! hoppas allt annat e bra med dig!!! ta hand om dig o lucas såklart!

2009-11-04 @ 03:08:09
URL: http://prinzezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0