9/1-09

dom rätta svaren:


1
. Mitt fullständiga namn? Therese liselotte borgström
2. min ålder?23
3. Hur många syskon har jag? 6
4. vad har jag för stolek i skor? 38
5.Hur lång är jag? 163
6. när vart jag av med oskulden? 13
7.vilket dataspel älskar jag? The sims
8.hur många gånger har jag bytt skola? 15
9. vad föredrar jag pizza lr tacos? tacos
10. cola lr fanta? cola
11.bra eller dåligt självförtroende? dåligt
12.vilket år vart jag o ricky tillsammans? -03
13.hur gammal va jag när jag flytta hemifrån? 19
14. vilken storlek i BH har jag? H
15. hur är jag som person?
16. min favorit serie? one tree hill
17. vilka 2 saker vill jag göra om på min kropp? läpp och bröst
18. vilka är mina bästa vänner? sarah. sandra. monica. elin. mickis. danne
19. på ett  ungefår hur många gånger har jag flyttat sen jag föddes? 23
20. vem var min första bästa vän när jag kom till nynäs? frida höög

Kommentarer
Postat av: Monica

Hehe ja ganska många rätt i alla fall, och mina bästa vänner vet du att det är du och Agneta. Om du är hemma på Söndag så ringer jag, måste kolla upp lite saker ang namngivningscermonin för lillprinsen.



Puss och kram

2009-01-09 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0