7/1-09

jag och elin har suttit i köket och skojat lite.
vi skrev ner lite frågor om oss själva.
så tänkte lägga upp dom för att se hur bra ni känner mig. eller vet om mig. =)

1. Mitt fullständiga namn?
2. min ålder?
3. Hur många syskon har jag?
4. vad har jag för stolek i skor?
5.Hur lång är jag?
6. när vart jag av med oskulden?
7.vilket dataspel älskar jag?
8.hur många gånger har jag bytt skola?
9. vad föredrar jag pizza lr tacos?
10. cola lr fanta?
11.bra eller dåligt självförtroende?
12.vilket år vart jag o ricky tillsammans?
13.hur gammal va jag när jag flytta hemifrån?
14. vilken storlek i BH har jag?
15. hur är jag som person?
16. min favorit serie?
17. vilka 2 saker vill jag göra om på min kropp?
18. vilka är mina bästa vänner?
19. på ett  ungefår hur många gånger har jag flyttat sen jag föddes?
20. vem var min första bästa vän när jag kom till nynäs?


Kommentarer
Postat av: Nybliven mamma

1. Mitt fullständiga namn?

- Therese Liselotte Borgström

2. min ålder?

-23 men du blir 24 i jul (5 December)

3. Hur många syskon har jag?

-Jag har bara träffat Mickis o vi pratar inte så ofta om dem andra men det va väl 4 eller? :-#

4. vad har jag för stolek i skor?

-37

5.Hur lång är jag?

-155-56 (?)

6. när vart jag av med oskulden?

-12 (?)

7.vilket dataspel älskar jag?

-The sims (?)

8.hur många gånger har jag bytt skola?

-haha oj vad jag vet är det väl 3-4

9. vad föredrar jag pizza lr tacos?

-Tacos

10. cola lr fanta?

-cola eller hmm va det fanta nej cola tar jag haha

11.bra eller dåligt självförtroende?

-du hade dåligt förut men jag hoppas du har bra nu för du är ju en snygging ;) haha älskar dig gumman <3

12.vilket år vart jag o ricky tillsammans?

-ja där har vi den största frågan haha jag vet inte..?? 2002?

13.hur gammal va jag när jag flytta hemifrån?

-16? du flyttade in till någon kille har jag för mig?!

14. vilken storlek i BH har jag?

-det var ju min mamma som talade om för dig vilken storlek du EGENTLIGEN har haha men minns inte vilken strl det var men tror det var 80-85 D??

15. hur är jag som person?

-finns bara ett ord.. Underbar <3

16. min favorit serie?

-hmm?? Sex and the city

17. vilka 2 saker vill jag göra om på min kropp?

-dina bröst och ??

18. vilka är mina bästa vänner?

-Vet faktiskt inte men man läser ofta om Sarah så svarar Sarah =)

19. på ett ungefår hur många gånger har jag flyttat sen jag föddes?

-hahaha ojoj vet du det svaret själv =P haha ojj.. hmm men jag svarar 10-20

20. vem var min första bästa vän när jag kom till nynäs?

-Det vet jag inte alls,, haha

2009-01-07 @ 02:20:07
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Mickis

1. Mitt fullständiga namn? Therese Liselotte Borgström

2. min ålder? 23. 851205

3. Hur många syskon har jag? 6 syskon, 7 med dig.

4. vad har jag för stolek i skor? 38 väll

5.Hur lång är jag? 163

6. när vart jag av med oskulden? 13

7.vilket dataspel älskar jag? the sims

8.hur många gånger har jag bytt skola? typ 15

9. vad föredrar jag pizza lr tacos? Tacos

10. cola lr fanta? Cola... Alltid

11.bra eller dåligt självförtroende? det har för det mesta varit dåligt, men nu vet jag faktist inte.. du borde ha bra.. du e ju så söt :)

12.vilket år vart jag o ricky tillsammans? 2003

13.hur gammal va jag när jag flytta hemifrån? 19

14. vilken storlek i BH har jag? G

15. hur är jag som person? Snäll, Glad, omtänksam

16. min favorit serie? OC

17. vilka 2 saker vill jag göra om på min kropp?

18. vilka är mina bästa vänner? Sarah o Monica

19. på ett ungefår hur många gånger har jag flyttat sen jag föddes? 20-25

20. vem var min första bästa vän när jag kom till nynäs? Frida höög?

2009-01-07 @ 15:13:28
URL: http://kickoo.webblogg.se/
Postat av: elin

1. Mitt fullständiga namn? Therese Liselotte Borgström

2. min ålder? 23

3. Hur många syskon har jag? 6

4. vad har jag för stolek i skor? 38½

5.Hur lång är jag? 163

6. när vart jag av med oskulden? 13

7.vilket dataspel älskar jag? the sims

8.hur många gånger har jag bytt skola? 15

9. vad föredrar jag pizza lr tacos? tacos

10. cola lr fanta? cooola

11.bra eller dåligt självförtroende? Du har haft dåligt men på bra väg uppåt ;)

12.vilket år vart jag o ricky tillsammans? 2003

13.hur gammal va jag när jag flytta hemifrån? 19

14. vilken storlek i BH har jag? 80 H

15. hur är jag som person? Glad, Rolig och Långsint ;) haha

16. min favorit serie? One Tree Hill

17. vilka 2 saker vill jag göra om på min kropp? Brösten och Läpparna

18. vilka är mina bästa vänner? Sarah, Monica, Sandra, Jag, och danne eller?

19. på ett ungefår hur många gånger har jag flyttat sen jag föddes? typ 25

20. vem var min första bästa vän när jag kom till nynäs? Frida Höög

2009-01-07 @ 18:20:30
URL: http://elindencoola.blogg.se/
Postat av: Monica

1. Mitt fullständiga namn? Therese Liselotte Borgström

2. min ålder? 23 år (5/12 samma dag min mamma fyller)

3. Hur många syskon har jag? 6 st småsyskon

4. vad har jag för stolek i skor? 38

5.Hur lång är jag? 164?

6. när vart jag av med oskulden? 13 år

7.vilket dataspel älskar jag? the sims

8.hur många gånger har jag bytt skola? 15

9. vad föredrar jag pizza lr tacos? tacos

10. cola lr fanta? cola

11.bra eller dåligt självförtroende? Höga krav på sig själv, synd då du är bra som du är.

12.vilket år vart jag o ricky tillsammans? Har ni varit ihop i fem år, 2003?

13.hur gammal va jag när jag flytta hemifrån? 16, 17?

14. vilken storlek i BH har jag? 75 F?

15. hur är jag som person? Glad, spontan, rolig, orädd

16. min favorit serie? OC och Sex and the City har jag hört talas om

17. vilka 2 saker vill jag göra om på min kropp? Inga hoppas jag, men jag vet att du inte är nöjd med magen efter förlossningen.

18. vilka är mina bästa vänner? Sarah, Sandra, Elin, jag? :)

19. på ett ungefär hur många gånger har jag flyttat sen jag föddes? 30?

20. vem var min första bästa vän när jag kom till nynäs? Kommer inte ihåg om du sagt det.

2009-01-07 @ 21:09:42
Postat av: Monica

Hmm just när jag var klar kom inte mina svar med, provar en gång till:



1. Mitt fullständiga namn? Therese Liselotte Borgström

2. min ålder? 23 år (5/12 samma dag som min mamma.)

3. Hur många syskon har jag? 6 st småsyskon, 2 flickor resten pojkar.

4. vad har jag för stolek i skor? 38?

5.Hur lång är jag? 164 cm

6. när vart jag av med oskulden? 13 år

7.vilket dataspel älskar jag? the sims

8.hur många gånger har jag bytt skola? 15 gånger

9. vad föredrar jag pizza lr tacos? tacos

10. cola lr fanta? cola

11.bra eller dåligt självförtroende? Du har för höga krav på dig själv, det borde du inte ha.

12.vilket år vart jag o ricky tillsammans? 2003 tror jag, 5 år tillsammans va?

13.hur gammal va jag när jag flytta hemifrån? 16, 17 år?

14. vilken storlek i BH har jag? 75 F?

15. hur är jag som person? Glad, spontan, rolig, hett temperament

16. min favorit serie? Har hört dig nämna OC och Sex and the city.

17. vilka 2 saker vill jag göra om på min kropp? Inga förhoppningsvis. Vet dock att du var ledsen för magen efter förlossningen med ärret.

18. vilka är mina bästa vänner? Sarah, Sandra, Elin, jag? :)

19. på ett ungefår hur många gånger har jag flyttat sen jag föddes? 30?

20. vem var min första bästa vän när jag kom till nynäs? Vet inte

2009-01-07 @ 21:19:14
Postat av: Sarah

1. Mitt fullständiga namn? Jag ska vara ärlig för jag mindes inte ditt andranamn, men Therese Borgström då



2. min ålder? Nybliven 23åring!



3. Hur många syskon har jag? Oj jag har inte bra koll men 5 eller 6?



4. vad har jag för stolek i skor? 38



5.Hur lång är jag? 163?



6. när vart jag av med oskulden? hahahaha.öhm..13?



7.vilket dataspel älskar jag? the sims!!



8.hur många gånger har jag bytt skola? många, 4-5 ggr?



9. vad föredrar jag pizza lr tacos? tacos



10. cola lr fanta? cola



11.bra eller dåligt självförtroende? dåligt, men det håller vi på att greja, ellerhur?



12.vilket år vart jag o ricky tillsammans? 2002?



13.hur gammal va jag när jag flytta hemifrån? 18?



14. vilken storlek i BH har jag? Men hallå :P, 80 DD?



15. hur är jag som person? Omtänksam, glad, snäll men med väldigt dåligt självförtroende, vänder alla taggar utåt på en gång, osäker fast med världens största hjärta!^





16. min favorit serie? One tree hill



17. vilka 2 saker vill jag göra om på min kropp? läppar och mage



18. vilka är mina bästa vänner? Jag elin monica sandra och mickis då fast hon är ju syster



19. på ett ungefår hur många gånger har jag flyttat sen jag föddes? 12 ggr



20. vem var min första bästa vän när jag kom till nynäs? frida höög

2009-01-09 @ 12:06:45
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: tingvall

1. Mitt fullständiga namn? therese liselott borgström



2. min ålder? 23



3. Hur många syskon har jag? 5



4. vad har jag för stolek i skor? 38



5.Hur lång är jag? 163



6. när vart jag av med oskulden? 12



7.vilket dataspel älskar jag? the sims



8.hur många gånger har jag bytt skola? 7



9. vad föredrar jag pizza lr tacos? tacopaj så klart



10. cola lr fanta? coca-cola beroende haha



11.bra eller dåligt självförtroende? inte så jätte bra men det kommer bli mycket mycket bättre



12.vilket år vart jag o ricky tillsammans? 2003



13.hur gammal va jag när jag flytta hemifrån? 18



14. vilken storlek i BH har jag? öööh finns ingen bh som passar haha



15. hur är jag som person? typ underbar anser jag iaf





16. min favorit serie? Onetreehill



17. vilka 2 saker vill jag göra om på min kropp? magen i första hand sen e det väll att förstora läpparna och sen var det väll lite med bysten



18. vilka är mina bästa vänner? daniel , ricky , sarah , elin , mickis , sandra , monica



19. på ett ungefår hur många gånger har jag flyttat sen jag föddes? 10



20. vem var min första bästa vän när jag kom till nynäs? frida höög

2009-01-10 @ 02:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0