4/1-09

hej hej
igår va det jätte trevligt. vi sjöng ju då singstar och spela gitarrhero. (hur det nu stavas)
skit kul. sen kom vi in på att byta lägenheter. mickis o jimmy tar den här som vi bor i nu. och vi tar deras.
efter mycke om och men så är det bestämt nu =) jag ser mer fördelar med att flytta till nynäs än att bo kvar i ösmo.
så vi får se nu då hur det går
pratade med sandra från malmö igår. ringde henne. hon och daniel o liam kommer upp den 12:e feb och ska vara med på lucas dop =) gud så glad jag är. <3
sarah har skickat lite bilder till mig på lucas idag. som jag hade tänkt att lägga upp.







Kommentarer
Postat av: Sarah

älskar att man ser hans fjun!! haha

2009-01-04 @ 19:58:45
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: ullrika

vart i nynäs ska ni bo? :)

bor nämligen också i nynäs :D



ha det bra, gillar din blogg skarpt!

2009-01-04 @ 21:09:04
Postat av: elin

fasters lilla prins.. han är så söt! <3

2009-01-05 @ 01:14:56
URL: http://elindencoola.blogg.se/
Postat av: Nybliven mamma

JAAAA =) faan va jag längtar =) ska bli så kul att få träffa er.. ååh låt det gå snabbt nu

2009-01-05 @ 16:26:45
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Fru Flångberg

Nej nej nej!! E du galen??Du ska väl inte flytta från Musköten,detta underbara område??Ska du bara lämna lyx och flärd o glitter och glamour??Bo kvar istället o njut av den positiva atmosfären som finns där du bor nu.

2009-01-06 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0