30/1-08

i morse vaknade vi samma tid som igår =)
08:30. lucas och jag gick upp och käka frulle.
tingvall o ricky låg fortfarande och sov. sen vid 11.30 gick jag och lucas och möte elin vid kvantum. sen tog vi tåget in till haninge. så där gick vi runt i 5 timmar. käka på donken och shoppa lite. en tunika till mig och lite annat. och en t-shirt till ricky. sen möte vi pappa o madde där inne oxå =) gick med dom in på BR. lucas fick en leksak av dom =)
sen åkte vi hem och så möte vi tingvall och ricky vid nynäsgård. vi drog och käka på arena. sen in på willys sen hem till oss.
har precis fått lucas att somna. ska gå och städa lite nu tänkte jag.

bye.



mammas älskling

Kommentarer
Postat av: ISABEL

På vissa bilder ( bara vissa ) så är du LITE lik Jennifer Lopez ( inte mkt men lite )

2009-01-30 @ 21:18:44
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Sarah

Mår du bättre nu gumman?

2009-01-30 @ 21:34:35
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0