27/1-09

nu är det drygt bara 2 veckor kvar tills sandra o hennes familj kommer upp till oss och hälsar på Wiiiii
längtar. sååå
jag va det en full rulle här. tingvall ringde och väckte mig vid 12. och fråga om jag kunde följa med han när han skulle gå några ärenden. visst. sure. bara att kliva upp da.
sen dra på en gång när man hade gjort sig i ordning. sen gick vi till konsum handla lite. träffa sarah där oxå =)
sen gick vi hem hit till oss. började laga mat. isterband med potatis-stuvning.
tingvall och danne gick ut med nikita så jag och sarah blev ansvariga för maten =) men det gick ju bra. visst sarah?
sen blev det våran tur att gå när dom kom tillbaka. elin jag och sarah o lucas tog bussen till ösmo men sarah åkte vidare hem till sorunda. vi var och hälsade på mickis o embla =)
efter nån timme åkte vi hem med bussen. käka när vi kom hem. sen nu sitter man här.
ska kolla på cartoon network fick nämligen ta över mickis o jimmys comhem box med alla kanaler . I LOVE IT.
sen ett bad. <3 hur skönt låter inte de då ;)

lite bilder från idag som sarah tog på lucas.









Kommentarer
Postat av: Nybliven mamma

Jaaaa snaaaaart snart SNAAART =) Längtar såååå mycket =D

Neeeeej Tessan fyfan vad sööt Lucas är då. Sååå lik mamma (men pappa också) Sötnöten =)

2009-01-28 @ 02:01:37
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: ami

han växer så det knakar ser jag, pussa på honom från mig, kram ami

2009-01-28 @ 12:24:40
Postat av: Pappa Jimmy

Tingvall och danne var ute med nikita =O?

2009-01-28 @ 12:57:46
Postat av: Monica

Haha sista bilden alltså, så söt så det inte är klokt.



Ringer dig senare, kram

2009-01-29 @ 10:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0