25/1-08

hej hej bloggvärlden.
nu är det klart. nu har vi flyttat. så sköönt =)
igår höll vi på ett helt dygn.
helt slut i kroppen. sarah kom förbi i morse och hälsa på med enzo. vi tog en promenad med hundarna och lucas  =)
sen har hon hjälp mig att packa upp en del =) tack för hjälpen sötnos <3
just nu händer de väl inte så mycke. sarah åkte precis hem. lucas sover. ricky är och köper cigg.

lucas ställer sig upp i sängen nu helt. älsklingen min är så stor nu. han säger mamma oxå =D
visst sarah? han gör verkligen de. han sträcker ut armarna till mig om han är hos nån annan och säger mamma. <3<3

en liten del av vårat vardagsrum

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, han är så himla himla söt :P en riktig liten mammagris!

2009-01-25 @ 20:07:11
Postat av: Sarah

från mig då naturligtvis...

2009-01-25 @ 20:07:30
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0