17/1-09

hej bloggvärlden.
börjar bli dålig på att uppdatera nu igen.
men det är så stressigt runt omkring så jag vete faan hur jag ska hinna med allt
idag i alla fall så ringde sarah mig och ville ha sällskap till nynäs. så jag och lucas möte henne på bussen.
gick på kvantum i säkert 2 timmar =) men men det är bara mysigt att få komma ut lite.
träffa även tingvall lucas gudfar. lucas hade precis somnat i vagnen innan tingvall kom och skulle pussa och klappa på han. men då vakna lillkorven =) hihi.
man verkligen ser hur mycke tingvall älskar lucas. han säger alltid att lucas är hans andra halva.
så roligt.
vi måste börja få ett ryck nu här hemma. faan.
vi flyttar ju snart.
har kollat igenom en massa bilder på datan oxå. men faan inte alla. hur går det då att man har 12000 bilder =O
tänkte lägga upp några gammla. =)

lucas moster o lucas =)


en as gammal bild på robin o mig hahha


haha hur gammal va man här då 18 tror jag. bodde fortfarande hemma där


¨på den här bilden va jag 19 =P


gud vad tiden går fort. och så mycke man kan förändras =)
saknar mitt blonda hår. =(

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag älskar både dig och Lucas :)!

2009-01-18 @ 09:10:58
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Sarah

uppdateraaaaaaaaaaaaa

2009-01-21 @ 22:20:43
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: elin

Ring mej när du ser detta! <3

2009-01-22 @ 12:30:19
URL: http://elindencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0