6/9-08

kom precis hem från muskö.
hade lite panik så jag kände att jag ville hem. det var meningen att vi skulle sova kvar.
har i alla all haft en trevlig dag. vi har grillat spett. och haft det mysigt.
lucas har för första gången testat hoppgungan idag =) han förstog snabbt att han kunde hoppa. hihi sötnosen.

igår tog jag och sarah en promenad runt ösmo. ( träna ) inte så att vi gick och rökte och söla utan vi gick i en rasktakt.
och va aldelles svettig när jag kom hem. kände verkligen att det där behövde jag. lovar fortsätter jag så tappar jag mina 6kg som jag vill ner.

lite bilder från idag

jag och elin på muskö


lucas i hoppgungan =)


lilla familjen <3


lucas farmor och lucas =)


en underbar pappa och en underbar pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0