30/9-08

go kväll gott folk.
nu ska jag berätta att jag vart moster i natt =) en embla vart det. 48 cm och vägde 3080g kom 00.23
stort grattis till min älskade syster och jimmy =) hon är såå söt lilla embla.

jag har varit lite dårlig på att skriva blogg. sry.
ska bli bättring på de.
idag väckte jag ricky med ett glas vatten. och skulle väcka danne med så. men OJ vad fort han kom upp när han hörde mig öppna dörren till rummet. HAHA.
 vi drog till nynäs vid 12 tiden. hem till mickis och jimmy för att mata katten och så.
sen när jag kom hem så gick jag och sarah till ica sen hem till hennes mamma. sen hem till oss.
men marcus kom nästan precis när vi kom hem hit så hon drog lika snabbt igen =)
i morgon kanske hon jag lucas drar in till BB och hälsar på syster.
har precis varit ute med hundarna. nu äntligen tog jag med kameran. så tänkte lägga upp 2 bilder på dom.

nikita och texas

dom har busat i sanden



och självklart en bild på mammas prins.




och ett kort på mig som sarah tog. ( har färgat håret oxå) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0