29/9-08

imorse åkte jag lucas och sarah till sorunda ( BVC) vägde och mätte lillkorven på 1 månad har han gått upp 1 kg och växt 2 cm. nu väger han 7680g. och är 61 lång. =) idag testade han majs och potstispure =) det inte inte ner lika fort som mango och aprikos/päronpure. =)
efter de gick vi till konsum. sen tog vi bussen till Marcus (sarahs) pöjke =P
dom bor jätte mysigt. åååh som jag trivdes. sarah jag kommer gärna fler gånger. =)
vi drack latte och fika lite. va där ett par timmar. sen åkte jag och lucas hem. har inte hänt så mycke mer. ställde mig och laga egen köttfärssås när jag kom hem. sen gick jag och danne till ica.. elin kom.
sen gick vi ut med hundarna jag och grannen. och elin
nu ligger syster yster på förlossningen. är nu öppen 6cm. och har precis fått ryggbedövning. så snart e embla här iiiiih =)
som vi längtar.

sarah du är en ängel. du förstår och finns alltid.
tack för ditt stöd idag när jag hade det som jobbigast.
gumman du ska bara veta hur glad jag e som har dej vid min sida =)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0