27/9-08

i morse fick vi sovmorgon. lucas vakna inte förren 10 tiden. gick upp då. gjorde mig iordning.
ringde elin och fråga om vi skulle fika på kullstacafe. så jag tog 12 bussen. ringde pappa på vägen och fråga om han ville fika med oss. så vi 3 satt där ett tag. snacka lite. sen kom mickis o jimmy förbi.
när vi va klara åkte vi ( mickis jimmy elin jag) in i biltvätten =) hihi tyckte de va kul.
sen körde dom hem oss. elin stannade bara en stund. sen gick danne ricky lucas jag ner till ica handla tills i morron.
för då ska vi ha spelkväll med sarah.marcus.danne.ricky.jag.mickis.jimmy. här hemma. ska bli riktigt mysigt. =)
har precis kommit in. har varit ute med hundarna med grannen. =P
ska hoppa in i dushen nu tänkte jag.
natti

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skriv blogg Tessaaaaaan

2008-09-29 @ 19:35:07
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0