26/9-08

ja vart ska jag börja?
igår kl 9 åkte jag ner till nynäs ensam och storhandla. VERKLIGEN stor handla.
ringde efter en taxi. så va de bobben som körde =D va kul att få träffa han.  så han kom med upp på en fika.
efter de åkte jag och danne och elin till nynäs gjorde lite ärenden. kom hem hämta badklädder. drog ner till centrum möte sarah. vi sola. sen efter de simmade vi ett tag. efter de gick jag hem. .lagade tacopaj. tro mig sen sov jag som en stock.
idag da.
ricky och danne åkte till haninge vid 9 tiden. efter de åkte jag lucas sarah till haninge. eftersom att nya H&M öppnade. gick där bra många timmar. käka på donken oxå. köpte nya skor. mössa till mig och mössa till lucas. sminkväska. nattklädder. vantar. hårsaker. och sarah köpte typ halva affären =) hahah
sen när jag kom hem åkte sarah med M till sorunda. jag ringde grannen och vi gick ut med hundarna. hon har en hane (rottwailer) så vi släppte dom så dom fick leka. jag tycker inte att de ser ut som lek =/ haha. men dom går bra ihop.
gaaah så trött.
lägger upp lite bilder sen ska jag göra mig klar för kvällen =)
natti

jag i haninge


sarah =)

jag och sarah

lucas fick prova mössor =) sötnos

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha.. kolla, man ser nästa min mustasch på bilden på oss två, hahahahahahaha.

2008-09-26 @ 22:04:30
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Mickis

hihi vad fina ni e =))

2008-09-27 @ 01:16:53
URL: http://kickoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0