1/9-08

ny månad. hur känns de liksom? kallt.
jo men inte mycke att göra nått åt.
helgen ja vad ska man säga om den?
rätt så jobbig. åkte ju med pappa o dom till farmor på landet. hade bara med mig bilbarnstolen så det vart att man fick bära på han rätt mycke. han kom aldrig till ro. han va gnällig. men de va mysigt ändå. alla ville hålla och pussa på min underbara son. =)
det va rätt skönt att få komma hem igen. satte på tvättmaskinen och gick ut och diska. =P

idag da.
jag och nikita gick och möte sarah och enzo. tog en promenad ner till muskan. satt och prata o tog några cigg.
sen gick vi hem till sarah med enzo. och vidare till ica. sen hem till mig. vi gjorde ordning tacopaj. så vid 15 tiden käka vi.
sen började vi baka bullar =) elin kom precis då oxå.
ricky drog iväg med pelle vid 17 tiden. sarah bytte blöja på lucas =) hon fråga om hon fick =D hahah.
varsegod =)
haha bjuder på lite bilder.

börjar med helgens bilder
min glada son.




farmor och jag =)


dagens bilder. nikita och enzo

sarah. nikita enzo

sarah och enzo. så söta

jag bakar bullar

jag o sarah bakar.

sarah och mammas älskling

Kommentarer
Postat av: moffa

Morfars fina bild! det var riktigt kul att få umgås med min underbara dotter o mitt underbara barnbarn en hel helg.. det gör vi om..puss o kram

2008-09-02 @ 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0