15/9-08

i morse gick vi upp vid 9 tiden som vanligt.
prata med mickis o sarah på msn. jag och sarah bestämde oss för att åka ner till nynäs och gå till biblan men sarah va tvungen att åka iväg vid 2 tiden.
så jag gick hem till henne vid 11. hämta biblotekskortet som jag fick låna.
stannade kvar där en stund. hjälpte henne att städa lite. satt och snacka ett tag. sen gick jag hem när hon skulle till tåget.
efter en stund gick jag lucas ricky ner till centrum till biblan här i ösmo. låna en bok sen hem igen.
lagade ordning mat. sen gick jag och lucas och la oss. sov ett tag.
sen när vi vakna hoppa vi i badet.
för ett tag sen kom pelle förbi. jag ricky pelle åkte en sväng med bilen. för ricky skulle köra.
danne passade lucas en stund.
i morgon ska vi till bvc på föräldrargruppen. och prata barnmat =) spännande.

sarah. vi tog en rökpaus i ständet.


hemma hos sarah. jag och enzo =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad fin du är gumman <3

saknar dig

2008-09-16 @ 01:46:15
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sandra

Inte ska du ha dåligt samvete.. vet att du har mycket nu.. ser hellre att du tar vara på all denna tid med Lucas =) vad söt han är.. han blir ju bara sötare och sötare, hoppas han blivit frisk??!! jodå lillen växer mycket nu =) ååh det är såå underbart (förutom fogglossningarna och min klämda nerv i höften och dom Extrema sparkarna han får in ibland hehe) hur är det med dig då? hur känns allt nu?? puss puss

2008-09-16 @ 18:37:07
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Maria Olofsson

hej hej det var längesen vi träffades kommer du ihåg mig maddes kusin maria...jag har sökt efter dig...har helt enkelt försökt att få tag i dig....min msn adress är [email protected] hör gärna av dig saknar dig många bamsekramar maria

2008-09-18 @ 14:24:20
Postat av: Monica

Vad fint du har gjort på sidan!!! Och nu har jag kikat runt, behöver jag säga hur vacker bäbis du har, han är så gosig den lilla solstrålen! Vilken pigg krabat. Längtar tills vi ses. Må så gott så länge.



Kramar i massor!!!

2008-09-18 @ 15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0