11/9-08

idag har dagen varit lång. min älskade son ville inte somna om i morse när han vakna vid 7.
va uppe med han i 1 timme tills han ville sova igen. sen ville han ha mat igen vid 9. hmm mycke sömn.
sen vakna jag till av att mobilen vibrera i hela sängen. den skyldiga i det är SARAH  =)
ja go morgon på dej med gumman. =P
sen fick jag upp tingvall. och till slut ricky med.

har fortfarande ont i halsen och förskyld.
så idag vart det ricky och danne som fick gå till ica och handla.
elin kom sen lite senare på dan.
så nu ikväll har vi ( elin danne ricky jag) käkat mat från pizzan. gooootttt

nu hade jag tänkt att ta mig en tupplur.

familjen <3




danne och lucas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0