16/10-08

god dagens.
idag vart man väkt vid halv 11 av att mobilen ringde.
det var jana (grannen) som ville att jag skulle komma ner och hjälpa henne hemma.
så jag gick ner med lucas. va där en stund. sen kom pappa vid 15 tiden. så åkte jag och lucas med honom hem till dom.
fick träffa min lillebror för första gången. som nu är 2 veckor gammal. sååå liten och sååå söt. =)
efter en stund kom farfar och ami (farfars tjej) kul att få se dom oxå. inte så ofta man ses längre.
sen nu körde pappa hem oss vid 19 tiden.
när jag kom hem hade ricky gjort de så himla fint här hemma. verkligen gjort om.  han har hållt på med lite små detaljer som syns mycke. och gör stor skillnad.
märker att de e fler som läser min blogg. =) glad jag blir.. men man vill ju oxå veta vilka ni e.
utav dom där 66+ så vet jag typ bara 10 =) men men gör inget.

bjuder lite på bilder från idag

sonen och lillebror. <3


lucas (mormor) och lillebror kian =)

 farfar- ami- lillebror- madde -pappa.


lucas och farfar

lucas och ami =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sötskrutten! OCh Kian med :D!

2008-10-16 @ 21:16:04
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0