uppdat..

Snälla jag är nu så trött på att ni kommer till mig så fort han gör nått och när det händer nått.
jag vill tala om 1 gång för alla. jag bryr mig inte. allvarligt. han är historia. jag har valt min väg. om han nu vill ligga med 14-åringar så fine för mig. jag har ingenting med saken att göra. vill inte ha med saken att göra.
det är ricky jag älskar och vill leva med.
jag förstår inte varför ni kommer till mig? vad har jag med han att göra? varför just jag?
han får leva sitt liv precis som han vill. jag vet redan hur patetisk han är och hur han tänker. det är äckligt jag vet. jag tycker inte heller att det han gör är OK.  men vadfan och? jag har INGET med det att göra. okej?



att Leva sitt liv själv
att Inte stödja sig mot någon annan
att Klara dagen utan hjälp
att Vara den enda i sin närhet
att Skydda sig själv
att Klara sig själv
att Leva själv
Det är inte att vara stark
Det är att vara ensam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0