6/5-08

har inte haft någon lust att skriva.
mickis o jimmy är kvar. alltid lika trevligt att ha dom här =)
i morron va det meningen att jag skulle träffa överläkaren på södertälje. men eftersom att jag går in i vecka 36 på fredag så är det inte nödvändigt. eftersom att vi bara skulle prata om min förlossning att jag ska få föda där tidigare än vecka 36.
men på torsdag ska jag träffa annalena. efter det ska vi till pappa. för kevin ( lillebror) fyller 8 och Nikita fyller 3. =)
idag kom hela familjen ¨på fika. pappa hade ringt tidigare idag och sagt att dom har en pressent till lucas.
dom hade köpt en vagn till oss =O
jätte fin. verkligen. vart jätte glad. åh älskar min familj. vad skulle jag ha gjort om inte dom fanns? <3


image153

Kommentarer
Postat av: thea

vilken fin vagn!!! :) krama nikita från mig, raija fyllde 2 år igår ;) krama varandra från mig oxå!

2008-05-07 @ 07:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0