3/5-08

jaha hur ska man skriva det här då?
kl. 13.00 fick jag en sådan jävla smärta i magen. så jag kunde inte andas eller prata. la mig på golvet och grät. ringde förlossningen. dom sa - kom in.
så mickis och ricky hjälpt mig medans jimmy gick ner till bilen och gjorde i ordning så jag kunde sitta där fram.
ibilen stog jag inte ut. ringde 112 för att få hjälp med smärtan så dom kunde skicka en ambulans. halva vägen in till södertälje fick jag prata med en barnmorska.
jag stog verkligen inte ut. när vi kom in så hade värken avtagit lite. alvendonen hade börjat värka.
vi kom in till förlossningsrumet.
fick ligga där 2 timmar. fick ta en tablett för att stoppa värkarna. läkaren sa att jag fick vara kvar om jag ville. men jag vill hem. fick med mig fler tabletter. på ctg-kurvan så hade jag tätta värkar. barnet mår bra.
ville bara skriva lite om dagen. orkar inte skriva allt. ska gå o vila lite nu.
men läkaren och barnmoskan trodde att han håller sig veckan ut där inne. får se da.

ricky o jag inne på förlossningsrummet
image151

Kommentarer
Postat av: Sarah

Håller tummarna för att han stannar där inne så länge som möjligt! Du får vila lite extra :).

2008-05-04 @ 11:41:56
URL: http://www.aflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0