31/5-06

Tack snälla för alla fina komentarer jag får här på bloggen. det värmer i hjärtat att veta att ni tycker våran son är så fin =). och det kan jag hålla med om. han är underbar.

juste glömde skriva att när vi åkte hem från BB. så kom rickys mamma och hämtade oss. när vi kom ut från entren och skulle till bilen så kom det fram en tant som sa - ååh så söt han är. sen gick hon. vi satte lucas i bilen. medans vi höll på med bältet kom tanten tillbaka och sa - han är så fin så fin.
hon börade gråta. och fortsatte att säga hur fin han är. sen så gav hon ricky 500:- och sa - köp en pressent till han för dom här. ricky sa - nej nej jag kan inte ta emot dom. då la hon pengarna på bilbarnstolen och gick. helt chockad vart jag. hur ofta händer det liksom?

igår fick jag mjölkstokning. mmmm så mysigt. håller på dö. det är fan inte kul. feber och allt.
ja ja de tillhör väl en sån människa som mig. drabbas av allt.

image166


Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj! Det var en snäll tant :)
Fast... 2006 är det väl ändå inte :P?

2008-05-31 @ 22:28:04
URL: http://www.aflikka.blogg.se
Postat av: Anonym

Berätta om förlossningen, var det jätte hemskt?
Eran son är underbart fin! Lycka till!

2008-06-01 @ 13:00:18
Postat av: Jennica Wiklund

Grattis till er lilla son! Han är jätte fin. :)

2008-06-02 @ 09:15:35
URL: http://www.jennica-w.blogspot.com
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha vilket märklig tant. En himla söt son har ni fått iallafall. Ta vara på bebis tiden. Våran lilla tjej är 2 månader nu tiden går sååå fort!

2008-06-15 @ 22:01:42
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0