23/5-08

kom nyss hem från BM.
satt där längre än vanligt. ska träffa henne på Tisdag igen för att berätta om jag vill bli igång satt eller inte.
nu är det skit jobbigt. kan inte ligga ner (sova). har ont när jag går.  sover dårligt. ingenting funkar längre. har ont titt som tätt.  tar som fan psykist. sen att man går runt och är livrädd inför förlossningen. osv. . .
shit. då kommer allting förmodligen att hända nästa vecka.
är rädd för att bli igångsatt oxå men vad faan. har jag nått val eller? ungen måste ju ut för eller senare.
lika bra att få det gjort.
annalena tror att jag går och "håller"  ihop. att jag är så rädd att förlossningen dröjer längre.
vet ingenting längre. e skit rädd och nervös just nu. hur fan ska jag klara det här?
jag kommer bli den första människan på jorden som inte lyckas födda barn.

Kommentarer
Postat av: Naliie

De kommer gå bra :) lycka till!

2008-05-25 @ 19:09:06
URL: http://naliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0