21/5-08

Fy fan vilken jobbig natt jag hade. ursh. får allt svårare att sova.
haha låg och kolla på - Horton 2 gånger =) brist på annat eller vaddå?
somnade inte förren strax efter 6.
vaknade vid 13.00 tog det lungt ett tag va ganska seg. när vi skulle gå ut med hunden så hände det en påse på våran dörr. ricky ba - therese vad är det här?
det visste ju inte jag den hände ju utanför. så gick vi in och kollade vad som låg i påsen.
lite gott och blandat med barnkläder.  från oscar ( hennes son)  och agneta. guuud så gulligt. jätte snällt. var så glad. vilken överaskning. agneta är en kompis till monica. har själv aldrig träffat henne.
men det är så snällt att hon tänker på oss. Tack så mycke.

gud så skönt väder vi hade idag da. riktigt mys.
så vi tog en promenad ner till muskan och nikita fick bada lite. hon verkligen älskar att bada.
slutar skriva nu. sitter med värkar i ryggen och känner obehag i magen.
men lovar att jag ska skriva varje dag nu så ni vet att den dagen jag inte skriver så har vi åkt.

Kommentarer
Postat av: christine valberg

hoppas det går bara och lycka till :)

2008-05-22 @ 13:15:00
URL: http://tintinn.blogg.se
Postat av: Agneta

Var så lite så, bra att det kommer till användning. Du kan ju alltid ha det som hemmakläder och när han börjar äta mat för då går tvättmaskinen varm=) Vågade inte ringa på ifall ni låg och sov.

2008-05-22 @ 14:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0