20/5-08


♥Så nära, men ändå så långt borta♥

Jag är rädd att misslyckas
uppgiften är ju så stor
Men jag lovar dig att jag ska göra allt i min makt
för att bli världens bästa mor

Du är så otroligt efterlängtad
och vi håller dig redan så kär
Det kanske låter konstigt
med tanke på hur liten du faktiskt är

Vi kallar dig redan
för vår lilla skatt
Och om sanningen ska fram
så drömmer vi om dig nästan varje natt

Jag kan inte med ord beskriva
hur mycket jag längtar efter dig
Tänk första gången jag får hålla dig i min famn
det kommer betyda så oerhört mycket för mig

Jag är rädd att misslyckas
uppgiften är ju så stor
Men jag lovar dig att jag ska göra allt i min makt
för att bli världens bästa mor

Kommentarer
Postat av: mickan

Åååh, vad fint!

Gick in för att se om han kommit... du har ju inte skrivit på ett par dagar så då tänkte jag att:
Nu har de säkert åkt in =) men nä så var inte fallet...

2008-05-20 @ 18:55:41
URL: http://mickanjangbage.blogg.se
Postat av: thea!

jag tvivlar inte en sekund på att du kommer bli världens bästa mamma!!! :D

2008-05-20 @ 21:50:31
Postat av: Monica

Vad vackert skrivet! Med tanke på alla motgångar du haft i ditt liv har du en erfarenhet du kan göra någonting bra av och se saker som andra kanske inte gör. Det kommer bli glädje och tårar innan han blir stor pojk men du ska se att ju större han blir ju mer kärlek får du tillbaks. All lycka till er! Kramis

2008-05-20 @ 23:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0