16/5-08

Gaaah va händer. va hos BM igår har gått upp 2kg på 1 vecka, =O
vilken tjockis man är nu då.
och vi märkte igår oxå att lucas inte tycker om att jag ligger på rygg hans hjärtslag minskar.
vilken tur att jag inte heller gillar att jag ligger på ryggen. =)
vi har mest bara tagit det lungt idag.
Nikita har börjar Löpa nu med. lite jobbigt. men som tur är så löper hon ju bara i 3 veckor. och 2 gånger om året.
det finns några som har frågat lite om nya magbilder. men vill inte lägga upp dom här.
så jag kan skicka bilder på msn eller på nått annat sätt. men inte här.


Kommentarer
Postat av: thea

jag vill ha magbilder!!!! :D ge mig!!!! ;)

2008-05-17 @ 00:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0