1/5-08

så är det en ny månad. och tiden bara närmar sig tills vi får se våran bebis =)
igår var det inte alls en rolig dag.
började med att sussie ( rickys mamma) kom och skulle lämna pengar till oss från elin. hon fika här en stund.
vi pratade om rickys mormors man. (peter)  för han är jätte dårlig.
sussie åker härifrån vid 12. jag och ricky och nikita tar en promenad till centrum. så säger ricky - hoppas peter hinner träffa lucas innan han dör. 5 minuter senare ringer sussie och säger att han är död nu. han dog 10.00 30/4.
fyfan. va jobbigt. trodde aldrig att det skulle gå så snabbt. det var inte alls länge sen han va på fötterna och skojade som han alltid brukade. en jävligt rolig man de där. nu är han borta. nej ursh så det var ingen höjdare att fira valborg.
men vi gick i alla fall ner till muskan och kollade på när ida ( rickys lillasyster) tände på brasan.  träffade sussie och barnen ( syskonen) rickys morbror. morfar. sen drog vi hem. jag la mig i badet. sen så kollade vi på lite filmer,
har köpt 9 nya dvd-filmer. =)
hehe min pappa är bara fööör söt. han är så orolig jämt. han hade försökt ringa mig på mobilen och kom inte fram. ingen svarade här hemma. mickis hade med ringt. sen när han lyckades få tag på mig sa han direkt - VART ÄR DU? jag sa - Jag är i nynäs på bokia. han sa- fan du skämer ju livet ur oss. trodde det hade hänt nått.
han ringer varje dag och frågar hur jag mår och hur det är med magen =) han har fått nyckeln nu hem hit. så han kan ta nikita när det väl är dax.


nej nu ska jag ställa mig och göra iordning våran fläskfele vi ska äta.
ha de gott.

syster o jag
image146

Lilla Nikita
image147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0