12/5-08

så nu är det fixat och klart. med föräldrarpenningen. skönt.
har hållt på och ringt en massa samtal och fixat lite som behövde göras.
va i nynäs en sväng nu på dan oxå.
just nu väntar jag på att våra bakpotatisar ska bli klara. det va länge sen sist.
med skagenröra och vitlökssmör. mmm godis =)
måste berätta att i natt fick jag en såndär jävla smärta igen. (förvärk) så ont som jag hade i magen den gången jag åkte in till södertälje fick jag i ryggen. höll på dö. hällde i mig en alvedon. och önskade att någon kunde bryta ryggen på mig. för det hade fan varit skönare. men det gick över efter ett tag.
har allt svårare att somna på nätterna. skit irriterande.



Kommentarer
Postat av: håkan

va bra med föräldrapenning nu kan du ringa även till dom som har telia haha

2008-05-12 @ 21:11:30
Postat av: håkan

du börjar hitta till södertälje nu va??? hahaha

2008-05-12 @ 21:17:51
Postat av: håkan

snart får du nog mängdrabatt på alvedon hahaha

2008-05-12 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0