10/5-08

så sitter man på balkongen under parasolet med nikita under fötterna och äter vattenmelon. =) så härligt.
men tycker synd om min älskling som går runt och hostar och snorar. mår inte bra alls.
varken jag eller nikita klarar av den här värmen just nu =/ såå varmt. de blir ju inte bättre av att man e så tjock som man är. men snart är det över. =)
igår åkte vi till pappa och familjen en stund. satt på deras baksida och drack öl. aa asså inte jag då. men ricky och pappa. jag satt och drack min päronsaft. Självklart var nikita med oxå. hon verkligen älskar att vara där.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jätte synd att Ricky e sjuk nu =( vi har fixat kubb , hade varit kul o komma ner o spela det med er! riktigt skönt ute :)

2008-05-10 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0