28/8-08

imorse drog ricky iväg med pelle.
så jag och lucas var hemme ensamna ett tag. tills vi skulle gå och möta sarah kl 13.
vi tog tåget till nynäs jag hade en tid hos läkaren. ( psyk ) så sarah hjälpte mig med lucas medans jag va där.
sen möte vi ricky och pelle utanför. han skulle ha nyckeln hem. sen möte vi elin så drog vi och fika. sen gick vi och kolla lite på kläder. möte mickis och jimmy oxå vid nordea. prata lite med dom =)
sen tog jag och lucas och sarah bussen hem vid halv 5.
så nu har vi precis käkat. ska lägga mig i sängen och kolla på sex and the city  =P
i morron åker jag och lucas med pappa och familjen till nortälje till min farmor. ska vara där hela helgen. ricky är hemma med nikita. han kanske åker till visningsö med pelle. får se hur det blir med de.

ja ja skriver mer när jag kommer hem =) bye bye

sarah och min sötnos

mammas bebis =) och sarah =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahahahaha, skön min han gör på det andra kortet ^^!!! Han är så söt, lilla bebisen. Och snäll! Lättroad som fan, haha.

Ha så himla mysigt i helgen, du och lucas (och resten av familjen). Själv ska jag tampas med diverse kärleksproblem. Hur gåre?!

Kram kram.

2008-08-29 @ 01:41:58
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0